Crochet Along 2015

vrijdag 20 mei 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 20


Wat was het leuk om te doen hè? De bloemetjes!
Ik heb heel wat leuke, mooie, bloemenrandjes voorbij zien komen.
Bloemen in dezelfde kleur als de hele deken, 
bloemen in dezelfde kleur als de achtergrondkleur, 
bloemen in een andere kleur dan de achtergrondkleur 
en zelfs bloemenranden met voor elke bloem een andere kleur.
Oké, 't is even werk met het af- en aanhechten, maar dan heb je ook wat....

How much fun was that... making the flowers!
I've seen lots of flowers during the last week.
Flowers in one color, flowers in the same color as the whole blanket, 
flowers in a different color ans even blankets with every flower in a different color.
Ok...it takes some work but the results are beautiful.

We hebben nu het middenpunt gehad en 
gaan dus weer "aan de andere kant verder richting het eindpunt" ;)

We've reached the middle and from now on we are working our way back.

HIER vind je de beschrijving van week 20
HERE you'll find week 20

HAVE FUN



PS....Kom je morgen naar de Meet&Greet bij  Atelier van Rosan? 
Bewaar dan deze toeren tot morgen.
Heb je zin om morgen ook te komen? 
Ik geloof dat er nog een paar plekjes vrij zijn voor de late sessie.
Uit betrouwbare bron heb  ik vernomen dat de goodiebags al staan te wachten ;)
HIER kun je er nog eens over lezen.

3 opmerkingen:

  1. Nou dat was het zeker.....het was wel een hele toer! Maar nu weer even lekker door haken. Wanneer en hoelang zijn de vakantieweken . gepland?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft iemand een idee waarom ik week 21 niet te zien krijg?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zie je helemaal niets? het hele bericht niet? Das raar....anderen wel want ik heb al reacties gekregen.....

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!