Crochet Along 2015

vrijdag 7 maart 2014

Crochet Along week 10



t Is weer vrijdag..... Alle bobbels zitten goed? En nog steeds het goede aantal steken??

Fantastisch!

Klaar voor week 10 dus.......

Deze dag een makkelijk dagje... maar 2 toertjes.
Zo kan iedereen even op adem komen, evt bijkomen, nog aanhaken, bijhaken, uittrekken en weer een stukje opnieuw beginnen.......

HIER vind je de beschrijving voor week 10!

Veel succes enne.......... als ik jullie was zou ik morgen, nationale haakdag, nog even op het blog kijken
*hint hint*

9 opmerkingen:

  1. Ik heb het nieuwe deel geprint. Gaat zo,met de haakspullen in de tas voor morgenmiddag.
    Lekker makkeijk, dus goed getimed, kletsen met mede haaksters en 2 toer haken.
    bedankt weer.
    groetjes, ingridr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt weer voor de nieuwe steken, inderdaad een makkie (maar met 361 steken, doe ik over elke toer toch wat langer......
    Spannend wat er morgen op de blog komt, gezien de *hint hint*, ben benieuwd, ben morgenmiddag natuurlijk wel weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, errug leuk om te doen. Zo verslavend!!!! Zit steeds met smart te wachten op nieuw patroon van jullie. Een heel leuk idee dit.
    Hart gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eigenlijk volg ik de CAL via Terray, maar op diverse blogs las ik dat jij er ook over schrijft. O.a. over de bobbel, waar iedereen zo bobbelig van werd (of juist niet) en waar ik een heel bobbelverhaal met wel 18 bobbels over heb gehouden, maar waar jij een goede bobbel had bedacht...
    Nieuwsgierig als ik ben ga ik natuurlijk kijken...
    Leuk hè, die CAL!!
    Vind het super!!
    En ga jullie blogs (ik word gelijk maar volger) morgen zeker in de gaten houden!
    Helaas ben ik niet in de gelegenheid om morgen mee te haken.....
    Terwijl ik dit berichtje typ zit ik me te verbazen over de mooie granny's die je als achtergrond hebt!
    Leuk zeg!!
    Maar ik moet toch beter bij de les blijven, want ik typ alleen maar fouten!!

    Succes morgen en een HELE gezellig DAG!!
    't Spijt me dat ik er niet bij kan zijn...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo jolanda; ik ben 3 maart begonnen en nu helemaak bij. Echt verslavend. Week 10 waren toch alleen maar 2 rechte strepen?? Gr Dinie

      Verwijderen
    2. Hallo Dinie, ik weet niet of je het inmiddels al hebt gezien maar er is ook nog een week 10-extra. Dus week 10 zijn 2 toeren en week 10-extra zijn 4 toeren, een nieuwe steek. Succes!

      Verwijderen
  6. Dag Jolanda, vandaag de pdf`s van Crochet Along 2014 bij gedonwload. Heb steeds zitten twijfelen maar toch de deken maken. Heb wel 12 weken in te halen maar dat gaat wel lukken. Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!