Crochet Along 2015

vrijdag 25 maart 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 12


De parapluutjes, waaiertjes, schelpjes zitten eraan en wat kwamen er leuke variaties voorbij zeg, op de groep.
De vastentoeren met een andere kleur dan de stokjestoeren.....erg leuk!
Je zou bijna nóg een deken beginnen ;)

The umbrella's or little shells are done.
We've seen lots of different variations, in the fb-group!

De sc-rows in a different color , very nice!

I'm almost tempted to start another afghan ;)


Deze week gaan we weer de reliëfstokjes haken en beginnen we aan een nieuw subpatroon.
Letten jullie goed op je maat haaknaald??
Het kan zijn dat je bij de stokjestoeren van het subpatroon beter een kleinere naald kunt gebruiken.

This week we're crocheting the fp-stitches again ánd we're making a start with the next subpattern.
Please, pay attention .. it can be necessary to use a different needle for the subpattern-dc's.

HIER vind je de beschrijving van week 12
HERE you'll find the pattern for week 12.

Have fun!

Prettige Paasdagen / Happy Easter!


11 opmerkingen:

  1. Dankjewel weer voor het patroon. Maar volgens mij is er even iets fout gegaan. Ik krijg bij beide links de US-versie van het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anderen variëren wat met de kleuren. Normaal doe ik dat ook graag. Deze keer volg ik eens echt wat jullie in de patronen aangeven. Daar zit toch een bepaalde balans in. Bedankt voor het volgende patroon.

    Groetjes en fijne paasdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was natuurlijk te verwachten dat deze toeren nog een keer kwamen. Mooi zo die rust in de patronen. Ik ben er nog steeds heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haak alles in één kleur.....ook dan komen de patronen heel mooi uit!!
    Bedankt maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe Naomi's subpatroon, maar wou die delen graag in één kleur houden en daar zat ik nu een beetje vast ... maar de vorige reactie bracht me op het idee om die speciale toer ook met hetzelfde kleur te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben bezig met week 12. Op mijn geprint versie staat aan het einde van toer 72: hecht af en ga aan de goede kant verder; dus dat heb ik netjes gedaan. Maar nu valt mij op dat toer 73 niet in rood staat aangegeven en toer 74 wel. Dus ik kijk even opnieuw in het bestand en zie nu dat die zin er aan het einde van toer 73 niet meer staat! Hoe erg is het dat ik toer 73 aan de goede ipv de verkeerde kant heb gehaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. niet erg....de toeren vasten zitten niet altijd aan dezelfde kant.... als je maar even oplet dat het nieuwe patroon aan de juiste kant begint

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Jolanda. Kan het zijn dat jullie het bestand van week 12 een keer veranderd hebben wat betreft de kleuren van de toeren? Ik heb nl. toer 76 in mijn geprinte versie ook in zwart staan, maar inmiddels staat die ook in rood :-(. Wel jammer, ik heb 'm netjes volgens de 1e instructie aan de verkeerde gehaakt en ben bezig met toer 77. Nu lijkt het erop dat ik uit moet halen...

      Verwijderen
    2. ik heb het even nagekeken.... voor het subpatroon maakt het niet uit welke toer stokjes er aan de goede of verkeerde kant wordt gehaakt omdat er toch telkens wordt gekeerd..... als je er maar op let dat toer 80 (rood) aan de goede kant begint

      Verwijderen
    3. bedankt voor je moeite die je hebt genomen en voor de geruststelling :-) Ik ga nu niet uithalen, maar rustig verder haken; het wordt zo echt een handmade-deken...!

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!