Crochet Along 2015

vrijdag 16 juni 2017

Double Trouble Crochet ALong 2017 - week 24


En zo zijn we bij week 24 aangeland.... nog maar 5 weken hierna. De tijd lijkt ineens te vliegen!
Of komt dat omdat ik drukdrukdruk was?
Naomi en ik hebben inmiddels 2 grote projecten afgemaakt (kunnen we nog niet laten zien, maar het is zó leuk!)
 en zijn we met de nieuwe CAL al bijna klaar....
Na het weekend gaan we filmpjes maken, de testhaaksters zijn inmiddels druk bezig. 
Kortom, het loopt allemaal lekker.

Ik ben nu even een beetje haakloos.......projecten zijn af en wat nu? 
Even niks is ook wel lekker maar een hele dag zonder 1 steek te haken is toch wel raar. 
Gelukkig ligt er nog een dekentje-in-opdracht wat in de maak is en 
deze week hoorde ik van weer een zwanger iemand dat ik best "iets" mag haken voor de baby ;). 
Nog even bedenken wat dat eens gaat worden. Toch nog iets te haken dus.

Deze week 24 is weer een dingetje.
Niet al te moeilijke steken maar allemaal losse stukjes in t begin.


Ik hoop dat jullie het een leuk stukje vinden!

HIER kun je week 24 downloaden

HERE you can download week 24

Enjoy!!




1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!