Crochet Along 2015

vrijdag 24 juli 2015

Crochet Along 2015 - week 30


Vandaag staat er weer een nieuwe steek op het programma.
Spannend..........

Gevalletje goed lezen en rustig doen wat er staat, 
dan ben je er zo mee weg.

Wat een oppervlakte wordt het al hè.
Veel toeren ga je niet meer redden met één bolletje
en het wordt nu een echte garenvreter!

Maar het resultaat........prachtig!!

We hebben al zoveel prachtige dekens voorbij zien komen,
zowel op de groep als tijdens de Meet&Greets.
Je zou bijna nog aan een nieuwe deken beginnen ;)



Maar nee..... ik vind 3 dekens wel genoeg.....
Hier nog een kijkje op mijn Durable-katoen deken.
Ik ben nog niet helemaal bijgehaakt....
Snel aan het werk dus!


HIER vind je de beschrijving van week 30

Veel plezier en succes weer!

7 opmerkingen:

  1. Oh die katoenen deken vind ik ook prachtig!! Neutraal, kan overal bij. Wie weet ga ik die ook nog wel maken. Maar eerst maar weer het huiswerk voor deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind alle dekens prachtig worden, maar zou je mij misschien nog een foto kunnen sturen van de zwart/wit/rood/grijs deken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Jolanda, ik zou die met Durable katoen willen gaan maken, maar heb je enig idee hoe groot hij dan wordt en welk nr katoen heb je gebruikt. Gr Joke van Dam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik haak m met durable nr 8. .. Geen idee hoe groot ie wordt... ik ben bezig met week 30 ;(

      Verwijderen
  4. Bedankt, ik moet eerst even de vorige weken nog bij werken. (op vakantie geweest)
    En nu weer min. 40 uren werken.
    Dan eerst de huishoudelijke klusjes......
    Ik hoop binnen 2 weken weer bij te zijn.....................

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo dames,

    Via Via ben ik hier terechtgekomen en wat een leuk initiatief!
    Ik kan wel redelijk haken en ken de basis steken wel.
    Kan ik nog meedoen?
    Of kan ik beter wachten tot 2016 als die er komt?

    En blijven de bestanden wel online staan?

    Hartelijke groeten van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!